Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
SYNPOWER XL-III C3 5W-40 | 1L / 4L / 60L / 208L | ACEA C3-10; ACEA A3/B4-04; ACEA C2; VW 504.00/507.00; MB 229.51, 229.31; BMW Longlife-04; Porsche C30. | Formulat special pentru motoare VW, Audi, Seat, Skoda, BMW si Mercedes Benz cu norma EURO 4 sau 5 si dotate cu filtru de particule. Previne formarea depunerilor in filtrele de particule diesel si reduce emisiile de gaze. Este recomandat pentru intervale de schimb extinse de pana la 30.000 km. |
SYNPOWER MST C3 5W-40 | 1L / 5L / 20L / 208L | ACEA C3; API-SM; SN/CF; BMW LL-04; MB-Approval 229.51; Porsche A40; VW 50200/50500/50501; GM Dexos 2; B2E0310103; Ford WSS-M2C917-A; Renault RN0700/0710; Fiat 9.55535.S2; | Ulei de motor premium, full sintetic, formulat special pentru motoare diesel cu norma EURO 4 sau 5 si dotate cu filtru de particule sau catalizator TWC. Este compatibil inclusiv cu motoare pe benzina sau GPL. Compatibil cu motoare CDI echipate cu sisteme EGR sau filtru de particule. Formula cu continut SAPS redus care previne depunerile in filtrele de particule diesel si reduce emisiile de gaze. |
SYNPOWER FE 5W-30 | 1L / 5L / 20L / 208L | ACEA A1/B1; ACEA A5/B5; API: SL/CF; Renault RN0700; Ford WSS-M2C913-D; Ford WSS-M2C913-A, B, C; Fiat 9.55535.G1; | Ulei full sintetic formulat pentru motoarele pe benzina, diesel sau GPL unde este recomandata pentru norma ACEA A1/B1 , ACEA A5/B5. Produsul este recomandat in special pentru motoarele care necesita un ulei cu aprobarea Ford WSS-M2C948-A, dar poate fi folosit si in motoare mai timpurii care solicita aprobarile WSS-M2C913-B si C, precum si WSS-M2C925-B. |
SYNPOWER 5W-30 | 1L / 4L / 60L / 208L | API SL/CF; ACEA A3/B4-10; MB-229.5; VW 50200/50500; BMW LL-01; MB 229.3; GM LL-A-025; LL-B-025; Fiat 9.55535.G1; | Formulat special pentru motoarele pe benzina sau diesel ale autoturismelor, vehiculelor comerciale, autoutilitare, vehiculelor mici de transport persoane si autorulote. Compatibil cu motoare dotate cu turbocompresor sau convertoare catalitice. Potrivit pentru intervale de schimb extinse si motoare cu injectie directa. |
SYNPOWER 5W-40 | 1L / 4L / 5L / 20L / 60L / 208L | API SL, SM, SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB 229.5; Porsche A-40; Renault RN 0700/RN 0710; VW 502.00/505.00; GM LL-B-025; MB 229.3, 226.5; PSA B712296; Fiat 9.55535.H2, M2, N2; | Formulat special pentru motoarele pe benzina sau diesel ale autoturismelor, vehiculelor comerciale, autoutilitare, vehiculelor mici de transport persoane si autorulote. Compatibil cu motoare dotate cu turbocompresor sau convertoare catalitice. Potrivit pentru intervale de schimb extinse si motoare cu injectie directa. |
SYNPOWER 10W-40 | 1L / 4L / 5L / 20L / 60L / 208L | ACEA A3/B3, A3/B4; APISM; SN/CF; MB229.3; Renault RN0700/RN0710; VW 50200/50500; Fiat 9.55535.G2 or D2. | Formulat special pentru motoarele pe benzina sau diesel ale autoturismelor, vehiculelor comerciale, autoutilitarelor, vehiculelor mici de transport persoane si autorulote. Compatibil inclusiv cu motoare alimentate cu GPL ale vehiculelor de provenienta americana, europeana sau japoneza. |
MAXLIFE 10W-40 | 1L / 4L / 208L | API: SM, SN, CF; ACEA A3/B4-12 | Gama MaxLife este conceputa special pentru a raspunde necesitatilor motoarelor cu un numar mare de km parcursi. Uleiul 10W-40 este recomandat autoturismelor si autotutilitarelor pe benzina, diesel sau GPL cu sau fara turbocompresor. |
MAXLIFE DIESEL 10W-40 | 1L / 5L | ACEA A3/B4.API CF; MB-229.3; PSA B712300; Renault RN0700/0710; VW 50200/50500; Fiat 9.55535.D2. | Gama MaxLife este conceputa special pentru a raspunde necesitatilor motoarelor cu un numar mare de km parcursi. Pachetul special de aditivi combate principalele cauze ale defectarii motorului si contribuie la reducerea consumului de ulei. |
MAXLIFE 15W-40 | 1L / 4L | ACEA A3/B4; API SN; MB229.1; VW 50101/50500. | Ulei conventional de inalta calitate cu aditivi speciali pentru a combate principalele cauze ale defectarii motorului. Pentru autoturisme si autoutilitare pe benzina, diesel si GPL. |
ALL CLIMATE DIESEL C3 5W-40 | 1L / 5L / 60L / 208L | ACEA C3; A3/B4-04; API:SM,, SN/CF; BMW LL-04; MB-226.5, 229.31; Ford WSS-M2C917-A; GM Dextron 2; Porsche A40; Renault RN0700/0710; VW 50200/50500/50501. | Ulei full sintetic de inalta calitate, formulat sa ofere performante pe tot parcursul anului. ALL CLIMATE DIESEL C3 5W-40 potrivit in special pentru motoarele diesel cu injectie directa si pompe duze. Formula cu continut SAPS redus (cenusa sulfuroasa, fosfor si sulf), optimizata pentru motoarele dotate cu filtru de particule (DFP) si catalizator cu trei cai (TWC). |
ATF | 1L / 20L / 208L | Recommended by Valvoline for use in: GM Dexron IID, IIE, IIIH, VI, 9986195, Mercedes Benz NAG-1, 3403-M115, Ford Mercon , Mercon V, SP, LV, FNR 5, Mini Cooper Mopar AS68RC, BMW LT 71141, LA 2634, M-1375.4, 6 ETL-7045E, ETL-8072B Nissan/Infiniti S, D, J, K-matic, Chrysler Diamond SP-III, NAG-1, 3403-M115, Saab 93 165 147, Chrysler ATF3, Subaru ATF, ATF-HP, Honda/Acura ATF-Z1, Toyota/Lexus Type T, T-III, T-IV, WS-except hybrid vehicles Mitsubishi Diamond SP-II, III, IV, Volvo 1161521, 1161540, Hyundai SPH-IV, VW/Audi G-052-025-A2, G-055-005-A2, G-052-162-A1, KIA SP-II, III, IV, VW/Audi G-055-162-A6, G-052-990-A2, G-060-162-A2, KIA Red-1, VW/Audi TL52162, Mazda M-V ZF ATF M 1375.4, 6, MB 236.1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 14, Jatco Transmission N 402 | Ulei de transmisie universal, recomandat pentru majoritatea autoturismelor prevazute cu cutie automata de viteze. Este recomandat pentru o utilizare intr-o mare varietate de temperaturi de exploatare. Formula contine un agent de etansare unic, care impiedica aparitia microfisurilor si, implicit, a pierderilor de lubrifiant. Valvoline ATF poate fi utilizat in transmisii automate noi, dar in cele cu kilometraj ridicat, maximizand durata de exploatare a acestora. |
GEAR OIL 75W-80 RPC | 1L / 20L | API GL-5, Renault, Peugeot, Citroen | Ulei de transmisie universal ce asigura protectie sporita si ungere optima in timpul utilizarii. Pachetul de aditivi imbunatateste schimbarea vitezelor la temperaturi scazute si ofera protectie. |
GEAR OIL 75W-80 | 1L / 20L / 208L | Performance Levels: API GL-4, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Mini, Mercedes-Benz, Honda, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Smart, VW, Volvo | Ulei de transmisie universal ce asigura protectie sporita si ungere optima in timpul utilizarii. Pachetul de aditivi imbunatateste schimbarea vitezelor la temperaturi scazute si ofera protectie. |
AXLE OIL 75W-90 | 1L / 20L | Performance Levels: API GL-4, Lancia, Ford, Chevrolet, Opel, Saab, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Suzuki, Land Rover, Jaguar, Toyoa | Ulei pentru transmisiile hipoide unde este necesara aprobarea API GL-4. Ofera protective excelenta impotriva ruginii si coroziunii, indiferent de clima. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
PROFLEET LS 5W-30 | 20L / 208L | API: CI-4, CJ-4 ACEA: E6-12, E7-12, E9-12, OEM APPROVALS: MAN M3677, M3575, M3477, M3271-1, MB-228.51, Volvo VDS-4, VDS-3, CNG, MACK EO-O PREMIUM PLUS, Renault RLD-3, RXD. Performance levels: Cummins CES 20081 Deutz DQC IV-10, DAF -Check Owners manual- Iveco 18-1804 TLSE6, MTU type 3.1, 2.1, Caterpiller ECF-3, Scania Low Ash. | Ulei diesel de tip UHPD, conceput sa ofere o ungere superioara pentru cele mai noi motoare diesel, precum si pentru cele din generatia viitoare, cu emisii reduse. Uleiurile din gama Profleet pastreaza curate atat motorul, cat si sistemele de tratare a gazelor de esapament. In acelasi timp, uleiurile Valvoline indeplinesc si cerintele producatorilor legate de marimea perioadei de efectuare a schimbului complet de ulei, reducand costurile totale de exploatare a vehiculului. Profleet LS beneficiaza de o formula cu continut SAPS redus pentru protejarea celor mai moderne sisteme de post tratare a gazelor de esapament, fiind compatibil cu sisteme EGR (recircularea gazelor de esapament), SCR (reductie catalitica selectiva) si DPF (filtre de particule diesel). |
PROFLEET LS 10W-40 | 5L / 20L / 208L | API CI-4 ACEA E6, E7, OEM Approved: MAN M3477, MB 228.51, Volvo VDS-3, MACK EO-N, Renault RLD-2. Performance levels: Cummins CES 20076/77, Deutz DQC III-10 LA, Iveco 18-1804 TLS E6, MAN M3271-1, MTU type 3.1, Caterpillar ECF-1-a, JASO DH-2D | Ulei diesel de tip UHPD, conceput sa ofere o ungere superioara pentru cele mai noi motoare diesel, precum si pentru cele din generatia viitoare, cu emisii reduse. Uleiurile din gama Profleet pastreaza curate atat motorul, cat si sistemele de tratare a gazelor de esapament. In acelasi timp, uleiurile Valvoline indeplinesc si cerintele producatorilor legate de marimea perioadei de efectuare a schimbului complet de ulei, reducand costurile totale de exploatare a vehiculului. Profleet LS beneficiaza de o formula cu continut SAPS redus pentru protejarea celor mai moderne sisteme de post tratare a gazelor de esapament, fiind compatibil cu sisteme EGR (recircularea gazelor de esapament), SCR (reductie catalitica selectiva) si DPF (filtre de particule diesel). |
PROFLEET LA 5W-30 | 20L / 208L | Approvals: MAN M3477, M3677, MB228.51, Volvo VDS-3 MACK EO-N, Renault RLD-2. Performance levels: ACEA E6, E7, API CI-4, Cummins CES 20076/8, Deutz DQC III-10LA , Iveco 18-1804 TLS E6 MB-226.9 MB-228.31 MTU type 3.1, JASO DH-2. | Ulei de motor de tip UHPD, recomandat si aprobat de marii producatori de camioane pentru intervale de schimb extinse, conform specificatiilor acestora. Are un continut de SAPS redus, cu scopul de a proteja sistemele post tratare (EGR, SCR, DPF), iar uleiul de baza sintetic il recomanda pentru intervaluri de schimb extinse si economisirea de combustibil. |
PROFLEET 10W-40 | 5L / 20L / 208L | ACEA E4, E7 API CF MAN M 277 MB-228.5 Volvo VDS-3, MTU type 3, Scania LDF-2, LDF-3, EURO6, Renault RXD/RLD-2 , Deutz DQC IV-10 DAF | Ulei de motor de tip UHPD, recomandat si aprobat de marii producatori de camioane pentru intervale de schimb extinse, conform specificatiilor acestora. Pachetul modern de aditivi protejeaza motorul si il mentine curat pe durata intregului ciclu de schimb. Datorita formulei speciale, Profleet 10W-40 previne formarea depunerilor si protejeaza impotriva funinginii. |
ALL FLEET EXTREME LE 10W-40 | 20L / 208L | ACEA E7, E9 API: CJ-4 Cummins CES 20.076, 20.081 DDC 93K218, K215, K214 MAN M 3575 MB-228.31 Volvo VDS-4 Mack E0-0 Premium Plus Renault RLD-3 Caterpillar ECF-3. | Uleiuri de motor diesel de tip SHPD, dezvoltate pentru o gama larga de motoare industriale de mare putere si camioane cu sarcina mare dotate cu turbocompresor. Satisface cerintele marilor producatori privind intervalul de schimb extins, iar sistemul special de aditivi contribuie la curatarea motorului si protectia avansata a acestuia. Este compatibil cu sistemele de post tratare (EGR, SCR, DFP) si este conform normelor EURO 1, 2, 3, 4, 5, 6. -Valabil doar pentru All-Fleet EXTREME LE 10W40. A se consulta cartea tehnica. |
ALL FLEET EXTREME 10W-40 | 5L / 20L / 208L | ACEA E7, E5, E2 API CI-4, CH-4, CG-4 MAN M 3275 MB-228.3 Volvo VDS-3 Renault RLD/RLD-2 Cummins CES 20076/77/78 Mack EO-N, EO-M Plus MTU Type 2 Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Deutz DQC III-10 Global DHD-1. | Uleiuri de motor diesel de tip SHPD, dezvoltate pentru o gama larga de motoare industriale de mare putere si camioane cu sarcina mare dotate cu turbocompresor. Satisface cerintele marilor producatori privind intervalul de schimb extins, iar sistemul special de aditivi contribuie la curatarea motorului si protectia avansata a acestuia. Este compatibil cu sistemele de post tratare (EGR, SCR, DFP) si este conform normelor EURO 1, 2, 3, 4, 5, 6. -Valabil doar pentru All-Fleet EXTREME LE 10W40. A se consulta cartea tehnica. |
ALL FLEET EXTREME LE 10W-30 | 20L / 208L | ACEA E9; API: CJ-4/SM/SN; MAN M 3575; MB-Approval 228.31; Volvo VDS-4; Mack EO-O Premium Plus; Renault RLD-3; Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1-a; Cummins CES 20081; DDC 93K218; Deutz DQC | Ulei de motor diesel de tip SHPD, oblinut folosind tehnologii de varf si pachete de aditivi superioare ce ofere protectie maxima si intervale de schimb extinse. All-Fleet EXTREME LE 10W30 a fost proiectat pentru a fi utilizat in motoare compatibile cu norma de poluare EURO 5 EEV / EURO 6 si dotate cu sisteme post tratare ce necesita un ulei cu continut redus de cenusa sulfuroasa, care sa corespunda specificatillor ACEA E9 si / sau API CJ-4. |
ALL FLEET EXTRA 15W-40 | 5L / 20L / 60L / 208L | ACEA E7, E5, E3 API CI-4, CH-4, CG-4 Cummins CES 20076/77/78 Deutz DQC III-10 MAN M 3275-1 MB-228.3 MTU Type 2 Volvo VDS-3 Renault RLD/RLD-2 Mack EO-N, EO-M Plus Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Global DHD-1 | All-Fleet EXTRA 15W40 este un ulei diesel conventional de tip SHPD, utilizat in motoarele masinilor industriale si ale camioanelor cu sarcina mare dotate cu turbocompresor. Acest ulei a fost conceput pentru a satisface nevoia de schimb extins a uleiului, impuse de marii producatori mondiali. Contine un pachet special de aditivi care asigura o curatare eficienta a pistoanelor si un bun control al uzurii. Poate fi utilizat in motoare Cu norma EURO 1, 2, 3, 4, 5, 6 cu sau fara DFP, Si pentru majoritatea motoarelor cu EGR si SCR. -Valabil doar pentru All-Fleet EXTRALE 10W40 LE. A se consulta cartea tehnica. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
ALL FLEET EXTRA 15W-40 | 5L / 20L / 60L / 208L | ACEA E7, E5, E3 API CI-4, CH-4, CG-4 Cummins CES 20076/77/78 Deutz DQC III-10 MAN M 3275-1 MB-228.3 MTU Type 2 Volvo VDS-3 Renault RLD/RLD-2 Mack EO-N, EO-M Plus Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Global DHD-1 | All-Fleet EXTRA 15W40 este un ulei diesel conventional de tip SHPD, utilizat in motoarele masinilor industriale si ale camioanelor cu sarcina mare dotate cu turbocompresor. Acest ulei a fost conceput pentru a satisface nevoia de schimb extins a uleiului, impuse de marii producatori mondiali. Contine un pachet special de aditivi care asigura o curatare eficienta a pistoanelor si un bun control al uzurii. Poate fi utilizat in motoare Cu norma EURO 1, 2, 3, 4, 5, 6 cu sau fara DFP, Si pentru majoritatea motoarelor cu EGR si SCR. -Valabil doar pentru All-Fleet EXTRALE 10W40 LE. A se consulta cartea tehnica. |
VALVOLINE HD 10W | 20L / 208L | API : CF | Uleiurile de motor Valvoline HD ofera un plus de valoare de neegalat unei mari varietati de vehicule comerciale si echipamente off-road, fiind disponibile in doua variante de tip monograd. Au o baza minerala si pachete de aditivi avansati, fiind recomandate pentru motoarele pe benzina sau diesel. |
VALVOLINE HD 30W | 20L / 208L | API : CF | Uleiurile de motor Valvoline HD ofera un plus de valoare de neegalat unei mari varietati de vehicule comerciale si echipamente off-road, fiind disponibile in doua variante de tip monograd. Au o baza minerala si pachete de aditivi avansati, fiind recomandate pentru motoarele pe benzina sau diesel. |
STOU 10W-30 | 20L / 208L | API: CF-4, CE/SF, GL-4; CASE-IH MS-1204,6,7,9 MF M1139, M1144, MF1145 Ford M2C-159-B, C Ford NH 82009201,2,3 Ford M2C86B,C,134D, Caterpillar TO-2 John Deere JDM J27, J20C,J20D ZF TE-ML-06 A, B, C, R, 07B Allison C3, C4. | S.T.O.U este un ulei multifunctional premium, conceput special pentru utilizarea in domeniul agricol(echipamente, motoare, transmisii, diferentiale, sistemele hidraulice integrale si franele umede ale utilajelor agricole). Poate fi utilizat pentru ungerea tuturor componentelor tractorului (inclusiv transmisiile finale ale puntii fata) eliminand riscurile utilizarii gresite si reducand numarul de uleiuri pe care trebuie sa le aveti la indemana. A se consulta cartea tehnica inainte de alegerea vascozitatii. |
UNITRAC 80W | 20L / 208L | API GL-4 Ford M2C-134 A/B/C/D, M2C 86B/C, M2C- 159B, M2C-43 Ford/New Holland FNHA-2-C-200.00 Ford/New Holland FNHA-2-C-201.00 -A- MasseyFerguson M-1135, M-1141, M-1143, M-1145 John Deere J20 A/B/C/D, J14B/C, J21A Case MS1205/6/7/9/10 , 80WCase MAT 3505, MAT 3509 - MS1230 - Kubota UDT Steiger SEMS 17001 Versatile 23M, 24M, Volvo VME, VCE WB 101 White Farm - AGCO - Q-186 Allison C3, C4 ZF TE-ML 03E, 05F, 06E, 06K, 17E. | Ulei multifunctional, conceput pentru utilizarea pe tot parcursul anului la sistemele hidraulice ale tractoarelor, la transmisii si diferentiale cu frane umede. Produsul nu este conceput pentru a fi utilizat ca ulei de motor. Protejeaza componentele tractorului impotriva uzurii si coroziunii si are excelente proprietati in ceea ce priveste frecarea. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
ATF PRO +4 | 1L | OEM Approvals: Chrysler MS9602-ATF +4 , Chrysler MS7176E-ATF +3, Chrysler MS7176D-ATF +2 , Chrysler MS7176-ATF +. Performance levels: Recommanded for use where Fiat 9.55550-AV4 is specified | Valvoline ATF PRO +4 este un ulei de transmisie automata, full sintetic, cu toate aprobarile necesare pentru a fi utilizat la autovehiculele ce necesita Chrysler +4, +3, +2, +1. Ofera protective superioara impotriva temperaturilor inalte si impotriva uzurii. |
ATF | 1L / 20L / 208L | Recommended by Valvoline for use in: GM Dexron IID, IIE, IIIH, VI, 9986195, Mercedes Benz NAG-1, 3403-M115, Ford Mercon , Mercon V, SP, LV, FNR 5, Mini Cooper Mopar AS68RC, BMW LT 71141, LA 2634, M-1375.4, 6 ETL-7045E, ETL-8072B Nissan/Infiniti S, D, J, K-matic, Chrysler Diamond SP-III, NAG-1, 3403-M115, Saab 93 165 147, Chrysler ATF3, Subaru ATF, ATF-HP, Honda/Acura ATF-Z1, Toyota/Lexus Type T, T-III, T-IV, WS-except hybrid vehicles Mitsubishi Diamond SP-II, III, IV, Volvo 1161521, 1161540, Hyundai SPH-IV, VW/Audi G-052-025-A2, G-055-005-A2, G-052-162-A1, KIA SP-II, III, IV, VW/Audi G-055-162-A6, G-052-990-A2, G-060-162-A2, KIA Red-1, VW/Audi TL52162, Mazda M-V ZF ATF M 1375.4, 6, MB 236.1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 14, Jatco Transmission N 402 | Ulei de transmisie universal, recomandat pentru majoritatea autoturismelor prevazute cu cutie automata de viteze. Este recomandat pentru o utilizare intr-o mare varietate de temperaturi de exploatare. Formula contine un agent de etansare unic, care impiedica aparitia microfisurilor si, implicit, a pierderilor de lubrifiant. Valvoline ATF poate fi utilizat in transmisii automate noi, dar in cele cu kilometraj ridicat, maximizand durata de exploatare a acestora. |
GEAR OIL 75W-80 RPC | 1L / 20L | API GL-5, Renault, Peugeot, Citroen | Ulei de transmisie universal ce asigura protectie sporita si ungere optima in timpul utilizarii. Pachetul de aditivi imbunatateste schimbarea vitezelor la temperaturi scazute si ofera protectie. |
GEAR OIL 75W-80 | 1L / 20L / 208L | Performance Levels: API GL-4, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Mini, Mercedes-Benz, Honda, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Smart, VW, Volvo | Ulei de transmisie universal ce asigura protectie sporita si ungere optima in timpul utilizarii. Pachetul de aditivi imbunatateste schimbarea vitezelor la temperaturi scazute si ofera protectie. |
AXLE OIL 75W-90 | 1L / 20L | Performance Levels: API GL-4, Lancia, Ford, Chevrolet, Opel, Saab, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Suzuki, Land Rover, Jaguar, Toyota | Ulei pentru transmisiile hipoide unde este necesara aprobarea API GL-4. Ofera protective excelenta impotriva ruginii si coroziunii, indiferent de clima. |
VAL HD ATF PRO | 20L / 208L | MB-236.1; Voith H55.633533 - G607 - ; ZF TE-ML 14A Performance Levels : GM Dextron IID, Ford Mercon, MAN 339 Type Z1, MAN339 Type V1, Allison C-4, ZF TE-ML 03D, 04D, 05L, 09, 11A, 21L. | Valvoline Heavy Duty ATF PRO este un ulei de transmisie automata complet sintetic, ce confera o frecare redusa chiar si in conditiile foarte reci. Pachetul de aditivi protejeaza impotriva coroziunii si oxidarii, spumarii si aparitiei depunerilor. Isi pastreaza vascozitatea chiar si la temperaturi foarte scazute. Recomandat de Valvoline pentru flote mixte. |
HD TDL PRO 75W-90 | 1L / 20L / 208L | API GL-5, MT-1, Mack GO-J, ZF TE-ML 07A, 16F, 19C, 21B Performance: Scania STO 1:0, Scania STO 2:0A, ZF TE-ML 05B, 12B,12L, 12N. | Ulei de transmisie premium, full sintetic, potrivit pentru utilizarea in cutiile de viteze sau diferentiale atunci cand API GL-4 sau API GL-5 sunt solicitate. HD TDL PRO este potrivit pentru schimburi extinse si ofera avantaje privind economisirea de carburant. Recomandat de Valvoline pentru flote mixte. |
HD GEAR OIL 75W-80 | 1L / 5L / 20L / 208L | API GL-4. | Ulei conventional pentru transmisii manuale, potrivit unde se specifica GL-4 SAE 75W-80. Ofera protectie si lubrifiere optima intr-un interval larg de temperaturi. |
HD AXLE OIL 85W-140 | 20L / 208L | API GL-5, ZF TE-ML 07A, 08 | Ulei de transmisie pentru camione, autobuze si utilaje 4x4 ce poate fi folosit si in cutia de viteza daca producatorul specifica API GL-5. Potrivit pentru domeniul agricol. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
MULTIPURPOSE COMPLEX RED 2 | 400 GR/ 18 KG/ 50 KG / 180 KG | DIN 51502:KP2N-20 | Unsoare pe baza de sapun complex de litiu de inalta performanta, formulata cu aditivi de culoare rosie pentru extrema presiune, ce permit verificarea usoara a pieselor pe care aceasta a fost aplicata. Este rezistenta intr-o gama larga de temperaturi. Mecanic foarte stabila, iar datorita consistentei sale lipicioase are proprietati premium de aderenta. Interval utilizare: -25 grade C - 160 grade C. |
MULTIPURPOSE MOLY 2 | 400 GR/ 18 KM/ 50 KG / 180 KG | DIN 51502:KP2N-30 | Unsoare pe baza de litiu de inalta performanta, imbunatatita cu adaos de bisulfura de molibden. Recomandata pentru aplicatii cu incarcatura mare. Produsul protejeaza impotriva ruginii, coroziunii si oxidarii. Stabilitatea mecanica ridicata si proprietatile superioare anti-frictiune ajuta la protejarea in aplicatii culisante si vibrante in cazul contactului metal-metal. Interval utilizare: -30 grade C - 120 grade C. |
SEMI FLUID 00 | 18KG / 180 KG | DIN 51502:GP 00K-20; KP00K-20; ISO 6743: L-CKG 00, L-XBCHB 00 | Unsoare de inalta performanta, pe baza de sapun de litiu de consistenta scazuta, formulata cu aditivi speciali, care asigura performante excelente in conditii de extrema presiune, asigurand stabilitate mecanica si protective impotriva coliziunii. Produsu lubrifiaza si protejeaza componentele. Interval utilizare: -25 grade C - 130 grade C. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
EGR + TURBO CLEANER | 400 ML | Spray | Amestec de solvent speciali pentru curatarea depunerilor de pe EGR si turbosulfanta. |
CLEANTRONIC | 400 ML | Spray | Clean Tronic curata, protejeaza impotriva coroziunii si unge contactele electrice. |
BRAKE CLEANER | 500 ML | Spray | Indeparteaza instantaneu lichidul de frana, vaselina, uleiul si praful. |
PENETRATING OIL | 400 ML | Spray | Penetrating Oil unge si deblocheaza eficient componentele si filete corodate. |
MULTI SPRAY | 400 ML | Spray | Amestec de solventi care patrund usor si actioneaza rapid pentru deblocarea componentelor. |
WHITE GREASE | 400 ML | Spray cu unsoare alba | Patrunde in crapaturi formand o pelicula de ungere care ramane fixata. |
WHITE SYNTH CHAINLUBE | 400 ML | Spray | Lubrifiant sintetic pentru lant, destinat motocicletelor de sosea si macadam. |
COPPER SPRAY | 400 ML | Spray | Copper Spray protejeaza garniturile si fileturile de efectele distrugatoare ale umezelii. |
MOTOR START | 400 ML | Spray | Motor Start asigura pornirea usoara in diverse conditii de temperatura. |
ZINC SPRAY | 400 ML | Spray | Asigura o protective excelenta a imbinarilor sudate in lucrari de tinichigerie. |
ENGINE OIL SYSTEM CLEANER | 300 ML | - | Curata si indeparteaza eficient depunerile de slam si dizolva namolul negru. |
COOLING SYSTEM CLEANER | 250 ML | - | Dizolva si indeparteaza eficient reziduurile si coroziunea din sistemul de racire. |
COOLING SYSTEM STOP LEAK | 300 ML | - | Etanseaza instant sistemul de racire si previne aparitia curgerilor datorate defectiunilor. |
Denumire | Ambalaj | Specificatii | Descriere |
---|---|---|---|
SUPER OUTBOARD 4T | 1L / 4L | SAE 10W-30 API SJ | Concepute pentru a oferi protectie pe tot parcursul anului motoarelor cu racire pe apa sau aer, uleiurile Valvoline Outboard de inalta calitate nu asigura doar o ungere excelenta, ci ajuta si la prevenirea depunerilor in camerele de ardere si combate alte probleme legate de combustibil. Uleiurile de baza si aditivii speciali alesi asigura performante excelente la variatii mari de temperatura. |
TECTYL 506 | 20L / 203L | - | Solvent universal pentru protectie anticoroziva. Are capacitate foarte buna de respingere a apei, fiind potrivit pentru o gama larga de aplicatii, de la protectia autovehiculelor impotriva ruginei pana la protectia utilajelor si pieselor depozitate. |